Eksamenstid...

Har det litt travelt for tiden midt i eksamen til å skrive så mange innlegg hvis noen skulle lure på hvorfor jeg ikke har oppdatert på en stund. Det sliter på å være syk samtidig som en er student selv om det bare går på at jeg fort blir sliten. Men gleder meg til det hele er over i januar... Måtte utsette en eksamen men det er jo ikke noe nytt. Ting må tilrettelegges av og til når det kommer til meg. Men sånn er jo livet som syk.
For meg er det viktigst at jeg fullfører til slutt selv om det tar litt tid og krefter.
Har også hatt julemarked på aktivitetssenteret der jeg bor. Lager jo så mange ting at jeg absolutt ikke kan beholde alt selv. Kreativiteten lenge leve sier nå bare jeg. Men det var gøy.
Og imorgen skal jeg til en døgnavdeling under DPS og holde ett lite foredrag for de ansatte der om brukermedvirkning og tilbud som er tilgjengelig i bydelen. Mens egentlig har jeg lyst til å gi klar beskjed om at de ikke gjør den beste jobben når det kommer til brukermedvirkning. Jeg har selv vært representant for den DPSen og sluttet i protest etter tre år da jeg følte av hele tiden mens jeg var det at jeg ikke ble hørt eller tatt på alvor. Brukerråd på papiret men ikke så mye mer enn det.
Jeg kjenner også mange som ikke har gode erfaringer med akkurat denne DPSen og skulle gjerne gjort noe med det men kommer ikke frem. Kanskje i morgen er dagen?
Nå er det hvertfall på tide å legge seg og håpe at jeg for en gangs skyld sover godt.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar