Å takle å være alene

Video til en veldig god venn. Engelsk prat

Jeg har alltid hatt vanskelig for å takle å være alene.
Jeg var alltid sammen med andre samme hvor sliten jeg kunne være fordi jeg ikke orket å tenke tanken på å gire ned og tilbringe tid bare meg og ingen andre.
Da jeg ble veldig dårlig ble jeg innlagt, mye fordi at var jeg alene ble jeg veldig destruktiv og skadet meg.
Jeg var redd og visste ikke hva jeg skulle gjøre og eneste mulighet ble å bli innlagt fordi jeg klarte ikke å komme meg ut av en destruktiv sirkel.
Heldigvis har jeg etterhvert lært meg at det kan faktisk være ganske greit å være alene i leiligheten min.
Å kunne slappe av og kjenne at jeg er sliten og trenger ro og å ha det stille rundt meg.
Jeg kan gjøre ting jeg liker, som å sitte her på internet. Jeg kan være kreativ. Tenke. Studere. Lese. Se på favorittseriene mine. Sove. Kose med katten min. Ta en telefon til noen jeg er glad i. Ta en dusj, sminke meg.
Det er egentlig ganske mye jeg kan gjøre alene nå. Jeg kan rett og slett ha det bra.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar