Lenge siden nå

Så det er en stund siden jeg har skrevet innlegg eller vært innom her. Jeg har det for såvidt ganske greit og er aktiv på andre sosiale medier. Og i livet generelt.
Jeg har en tendens til å bli veldig ivrig når jeg setter i gang med nye prosjekter sånn at jeg ikke får gjort noe annet enn det jeg brenner for der og da, og jeg tror det var det som skjedde med denne bloggen. Jeg ble for engasjert følelsesmessig og det ble for mye styr for meg. Regner med at det er andre som har følt det samme, at en ikke klarer å finne en balanse i alt en driver på med.

Men jeg tenkte at jeg kanskje skulle prøve på nytt og se om jeg klarer å opprettholde balansen. For jeg trenger å skrive, har mye å si og mye jeg tenker på.

Jeg har tatt pause fra studiene, mest på grunn av manglende behandler og NAV som gjør det vanskelig å fortsette akkurat nå, men jeg håper at ting roer seg etterhvert for jeg har ikke tenkt å være syk resten av livet.

Men jeg er aktiv på andre arenaer nå, i Oslo AP. Jeg sitter i styret i Grønland/Tøyen og Gamlebyen AP lag, og er vara i bydelsutvalgsgruppa også. Og representskapet i Oslo AP. Jeg trives veldig godt, det er morro og si meningen sin, og få påvirke og lære nye ting. Jeg er fortsatt leder i Rådet for psykisk helse i bydel Gamle Oslo og trives veldig.

Så regn med at det kommer flere innlegg etterhvert.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar